Eagle

ERP για ασφαλιστικές εταιρείες οδικής βοήθειας

Το Eagle ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2000 και ακόμη και σήμερα, καθημερινά υποστηρίζουμε και αναπτύσουμε νέες λειτουργίες στην εφαρμογή. Η ανάλυση και ο σχεδιασμός αυτής της ιδιαίτερα απαιτητικής εφαρμογής, είχε σαν βασική απαίτηση να μετατρέψουμε τις πολύπλοκες διαδικασίες της καθημερινής εργασίας μιας μεγάλης ασφαλιστικής εταιρίας οδικής βοήθειας, σε απλές και φιλικές προς τον κάθε χρήστη λειτουργίες. Από την κλήση του πελάτη έπειτα από ένα ατύχημα, έως την διασύνδεση του Eagle με τις μεγαλύτερες εφαρμογές λογιστηρίου και ανάλυση των δεδομένων, η εφαρμογή είναι πάντα διαθέσιμη.

Αυτήν την στιγμή το πρόγραμμα είναι εγκατεστημένο στην InterPartner Assistance Ελλάδος και Τουρκίας (θυγατρικές του ομίλου AXA.)

 

 

ERP for assistance companies

Eagle's functionalities manage to support almost every IPA department, from the 'Call Center' where operators answer the policy holders' calls, through the Middle and Back Office where provider invoices are entered, reconciled and being re-billed to the customers, till the supply of reporting to the top level management. An assembly of Web Sites, Web Services and Utilities connect Eagle with the outside world (providers, customers, brokers, group offices, central office,and policy holders). Eagle supports multiple SubCompanies per country, along with the ability to handle each one of them as individual fronting companies of different types (Insurance Company / Service Company). The most basic data entities handled by Eagle are: Providers, Policy Holders, Cases, Insurance Companies, Brokers, Contracts, Intermediaries, Products, Offices, Invoices (Provider Invoices, Rebilling Invoices), Payments and Receipts

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • — Διαχειρίζεται υποθέσεις εξωτερικού, ιατρικές, οδικής βοήθειας, τεχνικής βοήθειας, επέκτασης εγγύησης αυτοκινήτων, αποζημιώσεων κ.α.
  • — Αρχειοθετεί: Ασφαλισμένους, δίκτυο οδικής υποστήριξης, ασφαλιστικές εταιρείες, συμβόλαια ειδικά. Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο document system, Maps positioning, on-line call κ.α.
  • — Ειδικά συμβόλαια λειτουργούν στον Eagle, όπως :PPP, Peugeot Contract, IVECO/MAN Contract, AXA Call Center κ.α.

  • — Διασύνδεση με λογιστήριο, mis reporting, Rebilling, αποζημιώσεις, υπολογισμός προμηθειών, ιστοσελίδες για on-line ασφάλειες, παρακολούθηση υπόθεσης, αυτόματη αποστολή στοιχείων μέσω email, web services, ειδοποιήσεις SMS κ.α.

Φιλοσοφία

Κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου σε περιβάλλον Windows και διασύνδεση με την ισχυρή βάση SQL Server. Η φιλοσοφία σχεδιασμού συμπεριλαμβάνει:

 

  • - Ασφάλεια

  • - ταχύτητα

  • - Αξιοπιστία

  • - Drill-Down πληροφορία,

  • - Ισχυρό Reporting

Modules

To Eagle, χωρίζεται σε τρια βασικά Modules:

- Front Office, όπου γίνεται η εισαγωγή των υποθέσεων ανάλογα με το συμβόλαιο που έχει ενεργό ο ασφαλισμένος.

- Middle office, όπου γίνονται οι διεργασίες του τμήματος υποστήριξης των συμβολαίων, το λογιστήριο και πολλές άλλες.

- Back office, όπου γίνεται η εισαγωγή των στοιχείων και διαδικασίες batch για την διαχείριση των δεδομένων.

Επίσης το Eagle αποτελείται και από ιστοσελίδες ειδικού ενδιαφέροντoς, όπως: Φροντίδα ατυχήματος, παρακολούθηση υποθέσεων επέκτασης εγγύησης, αποζημιώσεων, διαχείριση στόλου, on-line ανάθεσης υπόθεσης.

Από το 2013, και έπειτα το Eagle εμπλουτίστηκε και με εφαρμογές mobile.

 

Screenshots

  • Eagle1
  • Eagle2
  • Eagle3
  • Eagle4
  • Eagle5

Brochure

  • Eagle1
  • Eagle2