Eagle

ERP/CRM για ασφαλιστικές εταιρείες βοηθείας

Το Eagle ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2000 κι ακόμη και σήμερα, καθημερινά υποστηρίζουμε και αναπτύσουμε νέες λειτουργίες στην εφαρμογή. Η ανάλυση και ο σχεδιασμός αυτής της ιδιαίτερα απαιτητικής εφαρμογής, είχε σαν βασική απαίτηση να μετατρέψουμε τις πολύπλοκες διαδικασίες της καθημερινής εργασίας μιας μεγάλης ασφαλιστικής εταιρίας βοηθείας, σε απλές και φιλικές προς τον κάθε χρήστη λειτουργίες. Από την κλήση του πελάτη έπειτα από ένα ατύχημα, έως την διασύνδεση του Eagle με τις μεγαλύτερες εφαρμογές λογιστηρίου και ανάλυσης των δεδομένων, η εφαρμογή είναι πάντα διαθέσιμη.


Η τεχνογνωσία μας, μάς έδωσε την δυνατότητα να αναπτύξουμε τις λύσεις μας σε εταιρίες-συνεργάτες, σε εταιρίες πράκτορες ασφαλειών και σε πολλές εταιρίες του κλάδου της οδικής βοήθειας. Έχει εγκατασταθεί σε εταιρία διαχείρισης στόλου, σε εταιρίες συνεργάτες οδικής βοήθειας, αλλά έχουν αναπτυχθεί και εξειδικευμένες εφαρμογές όπως το Car-Total της Ευρωπαικής Πίστης, συνεργατών και πολλές άλλες.

Οι λύσεις μας είναι εγκατεστημένες και στην εταιρία InterPartner Assistance (μέλος της AXA) στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

 

 

ERP/CRM for assistance companies

Eagle's functionalities manage to support almost every InterPartner Assistance department, from the 'Call Center' where operators answer the policy holder's calls, through the Middle and Back Office where provider invoices are entered, reconciled and being re-billed to the customers, till the supply of reporting to the top level management. An assembly of Web Sites, Web Services and Utilities connect Eagle with the outside world (providers, customers, brokers, group offices, central office,and policy holders). Eagle supports multiple SubCompanies per country, along with the ability to handle each one of them as individual fronting companies of different types (Insurance Company / Service Company). The most basic data entities handled by Eagle are: Providers, Policy Holders, Cases, Insurance Companies, Brokers, Contracts, Intermediaries, Products, Offices, Invoices (Provider Invoices, Rebilling Invoices), Payments and Receipts


We have managed so far to implement numerous solutions to a great field of assistance companies in Greece and Abroad and gain the trust of important clients all over the world.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • — Διαχειρίζεται υποθέσεις εσωτερικού κι εξωτερικού, ιατρικές, οδικής βοήθειας, τεχνικής βοήθειας, επέκτασης εγγύησης αυτοκινήτων, αποζημιώσεων κ.α.
  • — Αρχειοθετεί: Ασφαλισμένους, δίκτυο οδικής υποστήριξης, ασφαλιστικές εταιρείες, συμβόλαια ειδικά. Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο document system, Maps positioning, on-line call κ.α.
  • — Ειδικά συμβόλαια λειτουργούν στον Eagle, όπως: PPP, Peugeot Contract, IVECO/MAN Contract, AXA Call Center κ.α.

  • — Διασύνδεση με λογιστήριο, MIS reporting, Rebilling, αποζημιώσεις, υπολογισμός προμηθειών, ιστοσελίδες για on-line ασφάλειες, παρακολούθηση υπόθεσης, αυτόματη αποστολή στοιχείων μέσω email, web services, ειδοποιήσεις SMS κ.α.

Φιλοσοφία

Κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου σε περιβάλλον Windows και διασύνδεση με την ισχυρή βάση SQL Server. Η φιλοσοφία σχεδιασμού συμπεριλαμβάνει:

 

  • - Ασφάλεια

  • - ταχύτητα

  • - Αξιοπιστία

  • - Drill-Down πληροφορία,

  • - Ισχυρό Reporting

Modules

To Eagle, χωρίζεται σε τρια βασικά Modules:

- Front Office, όπου γίνεται η εισαγωγή των υποθέσεων ανάλογα με το συμβόλαιο που έχει ενεργό ο ασφαλισμένος.

- Middle office, όπου γίνονται οι διεργασίες του τμήματος υποστήριξης των συμβολαίων, το λογιστήριο και πολλές άλλες.

- Back office, όπου γίνεται η εισαγωγή των στοιχείων και διαδικασίες batch για την διαχείριση των δεδομένων.

Επίσης το Eagle αποτελείται και από ιστοσελίδες ειδικού ενδιαφέροντoς, όπως: Φροντίδα ατυχήματος, παρακολούθηση υποθέσεων επέκτασης εγγύησης, αποζημιώσεων, διαχείριση στόλου, on-line ανάθεσης υπόθεσης.

Από το 2013, και έπειτα το Eagle εμπλουτίστηκε και με εφαρμογές mobile.

 

Screenshots

  • Eagle1
  • Eagle2
  • Eagle3
  • Eagle4
  • Eagle5

Brochure

  • Eagle1
  • Eagle2