Skip to content
Orama Technology SolutionsOrama Technology Solutions
  • Αρχική
  • Εταιρία
    • Σχετικά με την Όραμα
    • Προσωπικό
    • Management
    • Ευκαιρίες Καριέρας
  • Προϊόντα
    • Actus
      • Actus-B2B
      • Mobile Apps
    • EAGLE
    • IROAD-ASSIST
  • Υπηρεσίες
    • Υποστήριξη
    • Εγκαταστάσεις
  • Blog
  • Επικοινωνία

How can we help you?

Γενικά

  • Document System
  • Instrastat/Listing
  • Αλλαγή default τρόπου πληρωμής
  • Αν δεν μπορείτε να στείλετε στην MyData παραστατικό:
  • Αναγγελίες προϊόντων
  • Διασύνδεση με MyData
  • ΕΑΦΔΣΣ Ρυθμίσεις (ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ)
  • Λίγα λόγια για το MyData
  • Πάροχοι – Παραμετροποίηση
  • Χρήστες και ρόλοι

Πωλήσεις

  • Αλλαγή default πωλητή
  • Δελτία διακίνησης
  • Καταχώρηση Λιανικής απόδειξης με πληρωμή POS
  • Πλήκτρα τιμολόγησης
  • Στιγμιότυπα

Αγορές

  • Cloud παραστατικά
  • Αυτόματη εισαγωγή αρ. παρτίδας
  • Παραμετροποίηση ελέγχου ποσοστού τεμαχίων/κιλών
  • Πιστωτικό αγορών, που να μην ζητάει παρτίδα

Λογιστήριο/Οικονομικά

  • ΔΑΠΑΝΕΣ

Αποθήκη

  • Θάλαμοι – Θέσεις αποθήκης
  • Ισοζυγίο αποθήκης
  • Κενά υπολογισμός/διακίνηση

Εκδόσεις

  • Εκδόσεις (2020)
  • Εκδόσεις 2021
  • Εκδόσεις 2022
  • Εκδόσεις 2023
  • Εκδόσεις 2024
  • Εκδόσεις 2025
  • Έκδοση 17.16.1.37/39
  • Έκδοση 19.16.1.1/4
  • Έκδοση 20.19.87.34
  • Προσθήκες και αλλαγές στην 23.21.2.25

Actus VIdeos

  • Αγορές
  • Πελάτες – Γενικά στοιχεία
  • Πελάτες- Αναζήτηση ΑΦΜ ΓΓΠΣ
  • Πελάτες- Γραμμή εργαλείων
  • Πελάτες- Συμπληρωματικά στοιχεία
  • Προμηθευτές- Καταχώριση
  • Πωλήσεις
View Categories
  • Αρχική
  • Docs
  • Actus
  • Γενικά
  • Αν δεν μπορείτε να στείλετε στην MyData παραστατικό:

Αν δεν μπορείτε να στείλετε στην MyData παραστατικό:

3 min read

  1. Αν δεν μπορέσει το πρόγραμμα να πάρει MARK, κατά την εκτύπωση του παραστατικού εμφανίζει ένα μήνυμα που σας ρωτάει αν θέλετε παρ’ όλα αυτά θέλετε να τυπώσετε το παραστατικό.


    Οι επιλογές σας είναι :
    Αν επιλέξετε όχι, μπορείτε να κάνετε αργότερα επανααποστολή myData (να πάρει MARK δηλαδή) και ξανά εκτύπωση.
    Αν επιλέξετε Ναι, θα τυπωθεί χωρίς MARK αλλά η υποχρέωση παραμένει να ζητήσετε MARK (επαναποστολή) το συντομότερο δυνατόν.
    Για την σωστότερη απόφαση αν θα πρέπει να το εκτυπώνετε ή όχι, καλό θα είναι να συμβουλευτείτε τον λογιστή σας, αλλά η κοινή λογική λέει ότι δεν λύνεται το πρόβλημα αν δεν το τυπώσετε.
  2. Επειτα, ελένξτε αν είναι ενεργή η υπηρεσία, πατώντας στο κουμπί στο κάτω μέρος της οθόνης “Υπηρεσίες ΑΑΔΕ”

Αν η κατάσταση myData είναι ανενεργή τότε είτε έχετε βάλει λάθος κωδικούς στην myData, είτε η πύλη της ΑΑΔΕ είναι “κάτω”. Μπορείτε εναλλακτικά να πατήσετε και τον έλεγχο myData να δείτε αν θα αντιδράσει η πύλη της ΑΑΔΕ. Φυσικά αν δουλέυατε μέχρι εκείνη την στιγμή, το πιθανότερο είναι να υπάρχει απώλεια διασύνδεσης με τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.

Αν δεν μπορέσει το πρόγραμμα να πάρει MARK, κατά την εκτύπωση του παραστατικού εμφανίζει ένα μήνυμα που σας ρωτάει αν θέλετε παρ’ όλα αυτά να τυπώσετε το παραστατικό.
Αν επιλέξετε όχι, μπορείτε να κάνετε αργότερα επανααποστολή myData (να πάρει MARK δηλαδή) και ξανά εκτύπωση.
Αν επιλέξετε Ναι, θα τυπωθεί χωρίς MARK αλλά η υποχρέωση παραμένει να πάρετε MARK το συντομότερο δυνατόν.
Για την σωστότερη απόφαση αν θα πρέπει να το εκτυπώνετε ή όχι, καλό θα είναι να συμβουλευτείτε τον λογιστή σας, αλλά η κοινή λογική λέει ότι δεν λύνεται το πρόβλημα αν δεν το τυπώσετε.

Τι ισχύει ; #

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της ΑΑΔΕ, τα παραστατικά χονδρικής πρέπει να αποστέλλονται σε πραγματικό χρόνο.

Ο ορισμός της «Απώλειας Διασύνδεσης» σε ό,τι αφορά τα myDATA ορίζεται στο άρθρο 1 της απόφασης Α.1138/2020 η οποία ορίζει:

Ως «Απώλεια Διασύνδεσης»: Η ανυπαίτια αδυναμία διαβίβασης των δεδομένων στο χρόνο που ορίζεται στην παρούσα απόφαση, ανά Τύπο Παραστατικού και τρόπου διαβίβασης, λόγω διακοπής είτε της σύνδεσης internet, είτε του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας.

Η απώλεια διασύνδεσης με την πλατφόρμα myDATA για τις οντότητες που χρησιμοποιούν ERP, την εφαρμογή timologio της ΑΑΔΕ την ειδική φόρμα διαβίβασης ή άλλο λογιστικό πρόγραμμα αναφέρεται στην παρ. 6 του άρθρου 5 της Α.1138/2020

Σε περίπτωση απώλειας διασύνδεσης με την ψηφιακή πλατφόρμα myDATA, η οποία αποδεικνύεται από την υπόχρεη οντότητα με κάθε πρόσφορο μέσο, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών στοιχείων διαβιβάζονται αμελλητί με την αποκατάσταση της διασύνδεσης, με την ένδειξη «Απώλεια Διασύνδεσης». Η υπόχρεη οντότητα οφείλει να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή εκ νέου απώλειας της διασύνδεσης.

Σε κάθε περίπτωση, τα δεδομένα διαβιβάζονται το αργότερο εντός μιας (1) ημέρας από την καταληκτική ημερομηνία διαβίβασής τους, είτε από το κανάλι διαβίβασης που εκδόθηκαν ή διαβιβάστηκαν αρχικά ανεπιτυχώς, είτε από τα προγράμματα διαχείρισης επιχειρήσεων (εμπορικό/ λογιστικό, ERP), είτε από την ειδική φόρμα καταχώρησης εφόσον τηρούνται τα όρια χρήσης της.
Τονίζεται ότι η προθεσμία της μιας ημέρας και η ανωτέρω διαδικασία για τη διαβίβαση δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA ανά κανάλι διαβίβασης, ισχύει για όλες τις περιπτώσεις τύπων Παραστατικών που προβλέπει το παράρτημα της Α.1138/2020.


Δείτε εξωτερικά Links #

myData : για τους χρόνους αποστολής

https://www.taxheaven.gr/news/62183/mydata-oi-neoi-xronoi-diabibashs-twn-synallagwn-gia-ta-eth-2023-2024

myDATA : Απώλεια διασύνδεσης (διακοπή internet, διακοπή ρεύματος, κ.λπ.)

https://www.taxheaven.gr/circulars/33545/a-1138-2020

MyDATA: Οι κυρώσεις και τα πρόστιμα για παραβάσεις στην ηλεκτρονική διαβίβαση #

https://www.naftemporiki.gr/finance/economy/1537364/mydata-oi-kyroseis-kai-ta-prostima-gia-paravaseis-stin-ilektroniki-diavivasi/

Α.1138/2020 myDATA – Ηλεκτρονικά βιβλία – Xρόνος και διαδικασία ηλεκτρονικής διαβίβασης δεδομένων στην ΑΑΔΕ – Κωδικοποιημένη

https://www.taxheaven.gr/circulars/33545/a-1138-2020

What are your Feelings
Share This Article :
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Pinterest
Έχετε κάποια απορία; Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Updated on 14 February 2024
Αλλαγή default τρόπου πληρωμήςΑναγγελίες προϊόντων
Πίνακας περιεχομένων
  • Τι ισχύει ;
  • Δείτε εξωτερικά Links
    • MyDATA: Οι κυρώσεις και τα πρόστιμα για παραβάσεις στην ηλεκτρονική διαβίβαση

Η Εταιρεία

  • Σχετικά
  • Το προσωπικό
  • Η Διοίκηση

Τα προϊόντα 

  • Actus
  • Eagle
  • iRoad-assist

Επικοινωνία

Χρυσοστόμου Σμύρνης 42
Μοσχάτο, Αθήνα, 18344

ΕΣΠΑ LOGO
Logo orama-tech.gr

Επικοινωνία

Χρυσοστόμου Σμύρνης 42, Μοσχάτο, Αθήνα, 18344

Logo orama-tech.gr
Copyright 2025 © Orama Technology Solutions
  • Αρχική
  • Εταιρία
    • Σχετικά με την Όραμα
    • Προσωπικό
    • Management
    • Ευκαιρίες Καριέρας
  • Προϊόντα
    • Actus
      • Actus-B2B
      • Mobile Apps
    • EAGLE
    • IROAD-ASSIST
  • Υπηρεσίες
    • Υποστήριξη
    • Εγκαταστάσεις
  • Blog
  • Επικοινωνία

Login

Lost your password?